بازدید مدیرعامل شرکت ملی حفاری از ظرفیت های منطقه آزاد اروند

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند؛ از بازدید مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و هیأت همراه؛ جهت بررسی ظرفیت های منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، «حمیدرضا گلپایگانی» مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و هیأت همراه با حضور در منطقه آزاد اروند از نزدیک ظرفیت های ویژه این منطقه را مشاهده و مورد بررسی، قرار دادند.

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح این بازدید، اظهار داشت: در راستای معرفی مزایا و ظرفیت های منطقه آزاد اروند در بخش نفت، گاز و پتروشیمی، میزبان مدیران شرکت ملی حفاری ایران شدیم و در این دیدار از فرصت هایی نظیر بندر و گمرک خرمشهر، گذرگاه مرزی شلمچه، شرکت تأسیسات دریایی و … بازدید نمودند.

قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه پس از بررسی ظرفیت های ذکر شده، نشستی با حضور «محمدرضا اسکندری» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، مشاوران، مدیران و تعدادی از متخصصان هر دو طرف برگزار شد؛ تصریح کرد: طی این جلسه، مذاکراتی در خصوص تعامل و همکاری بیشتر در حوزه انرژی شکل گرفت و امیدوار هستیم با پیگیری این حوزه مهم و اثرگذار، بتوانیم فرصت های از دست رفته را به منطقه بازگردانیم و شاهد رشد اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی، باشیم.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند؛ چنین نشست هایی با شرکت های بزرگ حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را زمینه ایجاد تفاهمنامه های مشترک دانست و خاطرنشان کرد: تلاش داریم با دعوت از سایر فعالین بخش انرژی و نفت و معرفی مزیت های موجود؛ رونق اقتصادی و اقتصاد نفت را در منطقه پربارتر کرده و بتوانیم از ظرفیت های بالفعل در این بخش بهره مند شویم و از امتیازات حوزه نفت و پتروشیمی استفاده بهینه داشته باشیم.

گفتنی است پیش از این نیز اعضای کارگروه مشترک مهندسی و توسعه نفت «شرکت متن» در راستای همکاری های دوجانبه و ارزیابی ظرفیت های تجاری، بازرگانی و زیرساختی از این منطقه بازدید بعمل آوردند.

شرکت ملی حفاری ایران، که در سال 1979 به عنوان یک شرکت تابعه از شرکت ملی نفت ایران تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون با در اختیار داشتن 75 دستگاه دکل حفاری خشکی و دریایی، ناوگان گسترده‌ای از ماشین آلات ترابری و پشتیبانی، دستگاه‌های جانبی حفاری، تجهیزات اسیدکاری، سیمان کاری و لوله گذاری، بیش از 90٪ درصد از خدمات مورد نیاز حفاری را برای شرکت‌های نفتی ایرانی فراهم می‌کند.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو