در جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و شورای اسلامی دیرستان تاکید شد؛

ساماندهی اسکله‌ گردشگری دیرستان تا پیش از نوروز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65321
ساعت 11:57 چهارشنبه 11 آبان 1401
در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دهیار و اعضای شورای اسلامی دیرستان، مشکلات این روستا و راه‌های برطرف‌سازی آنها بررسی و بر ساماندهی اسکله گردشگری تا پیش از نوروز تاکید شد.

به گزارش فرینا، افشار فتح‌الهی در این جلسه اظهار داشت: طرح آسفالت معابر روستایی در چندروز آینده در روستای دیرستان انجام خواهد شد و عملیات ساماندهی اسکله گردشگری نیز باهم افزایی سازمان و دهیاری تا پیش از ایام پرتردد گردشگری انجام می‌شود.
به گفته فتح‌الهی، جانمایی و اجرای پارکینگ برای خودروهای اهالی هنگام، اجرای جدول‌گذاری و پیورس اسکله، تامین روشنایی، تعیین تکلیف استقرار صیادان، جانمایی بازارچه گردشگری و اجرای مناسب توسط دهیاری از جمله مهمترین مواردی هستند که در اسرع وقت در حوزه بهسازی اسکله باید به سرانجام برسد.
وی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی میان سازمان و دهیاری‌ها و شهرداری‌های جزیره، افزود: اقدامات انجام نشده زیادی در جزیره قشم وجود دارد و برای تسریع روند پروژه‌های عمرانی و پاسخ به مطالبات مردم، تمام دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل و همکاری در میدان حضور پیدا کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری‌های جزیره و همکاری مستمر با دهیاری‌ها، اضافه کرد: این روند نشان از عزم جدی سازمان برای دستیابی به توسعه همه جانبه و متوازن در جزیره دارد و امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز در تحقق این اهداف همکاری کامل داشته باشند.
بنابراین گزارش، در این جلسه محمود ابولی، دهیار، عبدالغفور سرافراز رییس و سایر اعضای شورای اسلامی حضور داشتند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو