مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان داشت؛

افزایش همکاری‌های منطقه آزاد قشم و بانک رفاه کارگران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65320
ساعت 12:03 چهارشنبه 11 آبان 1401
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش همکاری‌های این سازمان و بانک رفاه کارگران خبر داد.

به گزارش فرینا، افشار فتح‌الهی در دیدار با مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: رسالت اصلی سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد توسعه و پیشرفت اقتصادی در جزیره است و حوزه گردشگری نیز از جمله ظرفیت ها و فرصت های مناسب رشد اقتصادی قشم است که برنامه های متنوعی برای آن در نظر گرفته شده است.
فتح الهی ادامه داد: گردشگری یکی از مزیت‌های قطعی اقتصاد کشور است که سرمایه گذاری و توجه به آن می تواند نقش مهمی در اشتغال‌زایی و افزایش سطح رفاه شهروندان ایفا کند.
به گفته وی، گسترش همکاری‌ها با بانک رفاه کارگران موجب حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان و صنعتگران جزیره خواهد شد و به توسعه همه جانبه کمک شایانی خواهد کرد.
در ادامه این جلسه مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه های این بانک، کمک به بخش های مختلف اقتصادی از جمله گردشگری است تا با شناسایی فرصت ها، تعامل با فعالان این حوزه و تأمین منابع لازم، زمینه و بستر توسعه روز افزون گردشگری را فراهم کند.
اسماعیل للـه گانی تصریح کرد: دنیای پر شتاب کنونی و استفاده از فناوری های نوین در حوزه گردشگری به ویژه در جزیره قشم،می تواند آثار مثبتی برای مردم منطقه به همراه داشته باشد و شرکت داده پردازی ایران که از شرکت های زیر مجموعه بانک است، آمادگی لازم برای تجهیز این جزیره به فناوری های روز را دارد.
وی افزود: تجهیز این جزیره به فناوری های نوین روز، تعامل و اطلاع رسانی گسترده و مناسب به گردشگران داخلی و خارجی را در پی خواهد داشت که این موضوع، موجب توسعه، رشد و بالندگی جزیره بیش از پیش می شود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو