رشد اشتغالزايي در منطقه ويژه انرژي پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/6532
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس گفت : با توجه به اجراي فازهاي باقيمانده پارس جنوبي و توسعه صنايع پايين دستي در منطقه ويژه پارس، در آينده نزديک شاخص اشتغال در اين منطقه، رشد چشمگيري مي يابد.

به گزارش بنا(bena)، موسي سوري مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس گفت: از اين تعداد سه هزار و 255 نفر که شرايط لازم منطبق با نيازهاي کاري منطقه را داشته اند، در شرکت هاي متقاضي نيروي کار، جذب شده اند.

وي در باره مصوبه هيئت دولت و ابلاغ و تاکيد وزير نفت مبني بر جذب 50 درصدي نيروي کار بومي استان بوشهر در پروژه هاي مختلف پارس جنوبي تصريح کرد: سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، تمام تلاش خود را بر تحقق جذب 50 درصدي نيروي کار بومي در پارس جنوبي و پارس شمالي متمرکز کرده است.

سوري ادامه داد: بر اين اساس، از نيروهاي به کارگيري شده (سه هزار و 255 نفر)، دو هزار و 151 نفر بومي استان بوشهر هستند که در مدت ياد شده (از سال گذشته تا چهار ماه نخست امسال)، جذب شرکت هاي مستقر در منطقه ويژه پارس شده اند.

مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس يادآور شد: در چهار ماه نخست امسال، 477 نفر وارد جبهه هاي کاري پارس جنوبي و مشغول به کار شده اند که از اين تعداد، 228 نفر بومي استان بوشهر است.

سوري منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس را به عنوان قطب صنعتي کشور، فضاي مناسبي براي ايجاد فرصت هاي شغلي اعلام و تصريح کرد: به طور قطع، پارس جنوبي و پارس شمالي در تحقق اهداف دولت مبني بر افزايش ميزان اشتغال به ويژه در استان بوشهر، اثرگذار است.

شناسه خبری: 6532

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو