سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس خواستار شد:

توسعه فعالیت ها و طراحی خدمات جدید بیمه ای برای کشورهای حوزه قفقاز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65272
ساعت 09:50 چهارشنبه 4 آبان 1401
سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس، در نشست با روسای شعب بیمه های مستقر در محدوده بر توسعه فعالیت ها و طراحی خدمات جدید بیمه ای برای کشورهای حوزه قفقاز تاکید کرد.

به گزارش فرینا، علی نوید در نشست با رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان آذربایجان‌شرقی و روسای شعب بیمه‌های مستقر در محدوده منطقه، به اهمیت نقش بیمه‌ها در اقتصاد و لزوم فعالیت بیشتر آنان در توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری ارس تاکید کرد.

نوید با تاکید بر توسعه فعالیت‌های بیمه‌ای و طراحی خدمات جدید برای کشورهای حوزه قفقاز و اتحادیه اوراسیا به‌ویژه در حوزه لجستیک و حمل‌ونقل کالاها، افزود: آمادگی داریم با حمایت از شرکت‌های بیمه به توسعه این صنعت در سطح منطقه و نیز کشورهای همسایه و حوزه قفقاز رونق بخشیم و بیمه‌ها نیز متقابلا می‌توانند با اختصاص بخشی از سرمایه‌گذاری‌های خود به منطقه آزاد ارس با سازمان ما همکاری مناسبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه آزاد ارس پتانسیل‌های فراوانی برای فعالیت بیمه‌گری وجود دارد، هم در بخش‌های کلان بیمه‌گری و هم در حوزه بیمه‌های خرد و پروژه‌های در حال اجرا امکان تقویت همکاری متقابل شدنی است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست با مدیران بیمه، ابراز امیدواری کرد به زودی شرکت‌های بیمه بتوانند با فعالیت حرفه‌ای بیمه‌گری و جذب هرچه بیشتر بیمه‌گذاران در ارس، بستری برای خدمات بیمه‌ای متمایز و مطابق با نیاز صنعت، کشاورزی و... در منطقه  فراهم کنند.

 در این نشست روسای شعب بیمه در ارس، ضمن معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های بیمه، مشکلات و نکته نظرات خود را اعلام کردند.

همچنین مقرر شد کارگروه بیمه توسط مدیریت سرمایه‌گذاری و با حضور بیمه‌های مستقر در ارس تشکیل و جلسات بصورت تخصصی و ماهیانه برگزار شود.

شناسه خبری: 65272

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو