با همکاری رسانه ای سازمان منطقه آزاد ارس و شهرداری تبریز صورت گرفت؛

نمایش ظرفیت های منطقه آزاد ارس در بیلبورد ها و فضاهای تبلیغاتی تبریز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65218
ساعت 14:12 شنبه 23 مهر 1401
بر این اساس ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های منطقه آزاد ارس و شهر تبریز در قالب همکاری‌های رسانه‌ای بین اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس و اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در سطح دو منطقه انعکاس داده می‌شود.‌

به گزارش فرینا، این همکاری که بیشتر جنبه معرفی اماکن گردشگری و تاریخی منطقه آزاد ارس و تبریز را دارد، اقدامی در راستای همکاری‌های رسانه‌ای دو طرف است.‌

در نخستین گام، اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد ارس با نصب بیلبوردهایی در نقاط مختلف شهر جلفا و این منطقه، اقدام به معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز از جمله بازار سرپوشیده، عمارت ساعت، پارک بزرگ ائل گلی، مسجد کبود، ارک علیشاه، خانه‌های تاریخی و دیگر اماکن گردشگری و دیدنی تبریز کرده است.‌

در طرف مقابل، اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز نیز در فضاهای تبلیغاتی سطح شهر از جمله بیلبوردها و سازه‌های تبلیغاتی خود، پتانسیل‌ها، جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و همچنین دستاوردها و توانمندی‌های حوزه‌های مختلف منطقه آزاد ارس را منعکس می‌کند.‌

این همکاری‌های رسانه‌ای بصورت مداوم انجام شده و در آینده‌ای نزدیک این همکاری‌ها بصورت فرامنطقه‌ای خواهد شد و دو اداره‌کل اقدامات متقابل خود را در سطح کشوری انجام خواهند داد.‌

شناسه خبری: 65218

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو