مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری قرآن مطرح کرد؛

توسل به قرآن و عترت مایه سربلندی جمهوری اسلامی است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65202
ساعت 08:02 شنبه 23 مهر 1401
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در دنیای امروز، توسل و تمسک به قرآن و عترت مایه سربلندی جمهوری اسلامی در میان کشورهای جهان است.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در مراسم تجلیل از برگزیدگان نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت روستای کووه ای، اظهار داشت: حضور حافظان، قاریان و مفسران قرآن کریم در جزیره قشم نعمت بزرگی است.

فتح الهی ادامه داد: در دنیای مادی امروز که بسیاری از کشورهای دنیا با مشکلات اخلاقی و چالش های اجتماعی بسیاری مواجه هستند، توسل به قرآن و عترت به عنوان راه های نجات بخش بشر، مایه سربلندی جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: با وجود تمام دشمنی ها طی چهار دهه گذشته از عمر نظام جمهوری اسلامی، خوشبختانه ایران اسلامی امروز از جایگاه خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی و نظامی برخوردار می باشد.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ جمهوری اسلامی با معرفی الگوی مردم سالاری دینی توانسته است تا یک الگوی شاخص از حکومتداری را به جهان امروز عرضه کند.

فتح الهی با اشاره به نقشه های مختلف دشمنان برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: با رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تمام دسیسه های دشمنان شکست خورده و ملت ایران از تمامی میدان های نبرد سربلند بیرون آمده اند.

وی افزود: ایرانی ها با وجود اقوام، ادیان و مذاهب مختلف همچنان با قدرت اتحاد و وحدت خود را حفظ کرده اند و در مقابل نقشه های دشمنان ایستادگی می کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با بیان اینکه اتفاقات و ناآرامی های اخیر در بخش های مختلف کشور نقشه جدید و برنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی است، گفت: به امید خداوند با هدایت و درایت رهبر معظم انقلاب، ملت ایران از این فتنه نیز با موفقیت عبور خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان قشم نیز در این جلسه اظهار داشت: در دنیای امروز قرآن و عترت به عنوان دو میراث ماندگار پیامبر اسلام (ص) باید بیش از گذشته مورد توجه امت اسلام قرار گیرد.

حجت الاسلام حاجبی، ادامه داد: قرآن مربی ثابت و شاخص تمامی انسان هاست، اما امروز نیازمند مربیان گویا و مفسرین آگاه داریم تا از مهارت های خوب برای آموزش جامعه بهره گیرند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: کسی که حق می گوید، حق فکر می کند و حق عمل می کند، ربانی است و سکوت در برابر باطل انسان را از ربانی بودن خارج می کند.

حجت اسلام حاجبی در پایان با تاکید بر ضرورت حمایت از فعالیت های قرآنی و توسعه آموزش به نوجوانان و جوانان، گفت: تربیت الهی باید به نحوی شکل گیرد که حجاب عفت اسلامی درجامعه فراگیر شود.

همچنین سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این مراسم بزرگداشت مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) را روزی مبارک برای تمام بشریت دانست و گفت: در شرایط امروز و با وجود فعالیت دشمنان جمهوری اسلامی، حفظ اتحاد میان همه مردم ایران دارای اهمیت بالایی است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو