تردد بیش از 3 میلیون زائر اربعین حسینی از منطقه آزاد مهران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65201
ساعت 16:46 چهارشنبه 20 مهر 1401
منطقه آزاد مهران با بیش از 3 میلیون تردد در ایام اربعین حسینی، بیشترین آمار تردد این ایام در مناطق آزاد کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش فرینا، دبیر ستاد اربعین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در آخرین نشست این ستاد با بیان اینکه بالغ بر 5 میلیون و 300 هزار نفر در ایام اربعین حسینی در گذرگاه های مرزی مناطق آزاد تردد داشته اند، گفت: در این ایام، منطقه آزاد مهران با بیش از 3 میلیون نفر بیشترین آمار تردد را دارد و تعداد 40 هزار نفر زائرین پاکستانی نیز از منطقه آزاد چابهار تردد داشته اند. 
محمد فرزاد میرزایی قلعه افزود: در ایام اربعین، مناطق آزاد با خدمات رسانی تراز نام انقلاب اسلامی تلاش نمود ضمن برگزاری طرح های سراسری حوزه فرهنگی و اجتماعی در زمینه امور زیرساختی بخصوص در مرزهای مناطق آزاد اروند و چابهار، زمینه خدمات رسانی به زوار عزیز را فراهم نمایند.
میرزایی قلعه گفت: در این ایام در منطقه آزاد اروند بالغ بر 40 میلیارد تومان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و امور زیرساختی هزینه شده است.
گفتنی است؛ در پایان این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ایام اربعین حسینی مناطق آزاد ارائه شد و پیشنهادهایی نیز در زمینه خدمات رسانی بهتر به زائرین در سال 1402 مناطق آزاد کشور ارائه شد.
 

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو