بازدید مقام های قضایی هرمزگان از شرکت پرورش میگوی فوق متراکم در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65165
ساعت 08:23 دوشنبه 11 مهر 1401
جمعی از مقام‌های قضایی هرمزگان به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از شرکت پرورش میگوی فوق متراکم کیان یزدان قشم بازدید کردند.

به گزارش فرینا، پرورش میگو به شیوه فوق متراکم نسبت به شیوه سنتی از مزایای بی‌شماری در حوزه بهره‌وری حداکثری از زمین، تولید چندبرابری محصول، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در انرژی برخوردار است.
مسئولین استان و شهرستان در این بازدید ضمن اطلاع از روند پرورش میگو روش فوق متراکم ابراز کردند به منظور افزایش بهره‌وری، اعطای مجوز پرورش میگو باید از شیوه سنتی به متراکم و فوق متراکم تغییر یابد.
شرکت کیان یزدان قشم با فعالیت در حوزه پرورش میگو به شیوه فوق متراکم در 10 هکتار وسعت و سرمایه گذاری 240 میلیارد ریالی سعی کرده باتوجه به محدودیت منابع زمین در جزیره قشم، به بالاترین نرخ فعالیت در هر هکتار دست یابد. این شرکت با توان تولید 64 تن میگو در هر هکتار، 250 مخزن پرورش دارد که 66 مخزن آن آغاز به کار کرده است.
بنابراین گزارش، مجتبی قهرمانی، رییس کل دادگستری هرمزگان، علیرضا احمدی‌منش دادستان عمومی و انقلاب هرمزگان، مرتضی فیروزی رییس دادگستری و امید مهدوی مجد دادستان قشم به همراه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این شرکت بازدید کردند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو