لزوم ارتقای حوزه های سلامت، ورزش و آموزش در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65117
ساعت 10:51 چهارشنبه 30 شهريور 1401
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، بر ضرورت ارتقای وضعیت اجتماعی جزیره به ویژه در حوزه‌های سلامت، ورزش و آموزش تاکید کرد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی در آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش این سازمان بیان داشت: در عرصه اجتماعی نمی‌توان کار را به صورت اداری پیش برد و باید به صورت میدانی از ظرفیت مردم برای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.
حجت الاسلام آخوندی ادامه داد: با توجه به آغاز کار قرارگاه تحول اجتماعی امیرالمومنین (ع) در قشم و هم‌افزایی بخش‌های متولی در سازمان و شهرستان می‌توان تا حد زیادی وضعیت اجتماعی را ارتقاء داد.
وی تصریح کرد: ما در حوزه ورزش نیز به توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیاز داریم و دربرنامه‌ریزی برای توسعه باید به تدوین برنامه متوازن دقت کرد تا روستانشینان غربی نیز بتوانند از خدمات ایجاد شده بهره لازم را ببرند.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید به ضرورت آماده‌سازی نوجوانان و جوانان قشم برای حضور در میدان‌های ورزشی ملی و بین‌المللی و کسب مقام‌های برتر، افزود: جزیره قشم ظرفیت بی‌نظیری برای توسعه ورزشی‌های آبی و ساحلی دارد و تلاش می‌کنیم بستر توسعه این ورزش‌ها را فراهم کنیم.
حجت الاسلام آخوندی در بخشی دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در حوزه سلامت نیز نیاز به ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در بحث مراقبت از مادران باردار و نوزادان تازه متولد شده احساس می‌شود.
وی با تاکید بر ضرورت تسهیل دسترسی روستانشینان غرب جزیره به خدمات بهداشتی افزود: برای احیای طبقه دوم بیمارستان جی‌جیان و افزایش ارائه خدمات در این مرکز برنامه‌های لازم پیش‌بینی شده است.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر مسئولیت خطیر مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش برای ساماندهی تمام حوزه‌های پیش گفت، از زحمات بی‌شائبه، شبانه‌روزی و جهادی سید مسعود موسوی قدرانی و حکم انتصاب سید احمدحسینی به عنوان سکاندار جدید این مجموعه را اهدا کرد.
بنابراین گزارش، در آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه ازاد قشم، کوروش قاسمی مدیرکل حراست، سید نبی‌الله موسوی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات و مهدی سلامتی هرمزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

شناسه خبری: 65117

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو