پس از برگزاری 4 دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

تشکیل 169 پرونده جهت رسیدگی به درخواست‌های قشموندان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65070
ساعت 09:06 يکشنبه 20 شهريور 1401
مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم ، از تشکیل 169 پرونده جهت رسیدگی به درخواست‌های قشموندان پس از برگزاری 4 جلسه دیدار مردمی مدیرعامل سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، سید نبی الله موسوی با اعلام این خبر گفت: با حضور افشار فتح‌الهی در روستاها و محلات شهر قشم، دسترسی مردم به عالی‌ترین مقام سازمان جهت ارائه درخواست بررسی و رسیدگی به مسائل سازمانی و اداری تسهیل شده است.

موسوی ادامه داد: در نخستین دیدار مردمی مقام عالی سازمان در روستای دیرستان 39 پرونده درخواست‌های مردمی ثبت و جهت رسیدگی به ادارات مربوطه ارسال شد.

به گفته وی در دومین دیدار مردمی در مسجد امام حسین (ع) محله سجادیه شهر قشم نیز 47 پرونده تشکیل شد و با ارجاع به واحدهای سازمانی در دست بررسی است.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در سومین دیدار مردمی در شهر درگهان نیز 43 پرونده تشکیل شد که در حال بررسی است.

موسوی خاطرنشان کرد: در چهارمین دیدار مردمی که در شهر طبل برگزار شد، نیز 40 درخواست به مدیرعامل ارائه شد و هم اکنون با ارجاع به واحدهای مربوطه در دست بررسی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در رویکرد جدید سازمان منطقه آزاد قشم، عدالت‌محوری در اولویت قرار دارد، افزود: تلاش می‌کنیم در بررسی درخواست‌های مردمی حداکثر دقت را به کار ببریم تا به تمام درخواستهای  پاسخ مناسب داده شود.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: رسیدگی به قید فوریت به درخواست های واصله مردمی و ارائه پاسخ شفاف همراه با حفظ کرامت انسانی به مراجعین جزو تاکیدات رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان است و ما نیز در اجرای اوامر نهایت کوشش را به کار خواهیم برد.

به گفته موسوی، حفظ سرمایه اجتماعی، رضایت شهروندان و ارتقای اعتماد عمومی به مجموعه سازمان اولویت اول این مدیریت است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو