در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مدیر مخابرات هرمزگان مطرح شد:

عزم دولت برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65068
ساعت 09:01 يکشنبه 20 شهريور 1401
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشستی با حضور مدیر مخابرات هرمزگان و مدیر مخابرات قشم از عزم دولت برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی قشم سخن گفت.

به گزارش فرینا، افشار فتح‌الهی در این نشست بیان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم جزیره ارتقای کیفیت خدمات اینترنتی و ارتباطی در قشم است و باید تلاش کنیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و اجرایی این مطالبه را برآورده سازیم.
فتح الهی ادامه داد: برای تسریع جهانی شدن جزیره و تبدیل شدن قشم به شهر هوشمند به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و الکترونیکی نیاز است و با ایجاد تعامل و هم‌افزایی بین سازمان و شرکت مخابرات این موضوع عملی خواهد شد.
به گفته وی در نخستین گام و به سرعت باید نقاط کور جزیره در حوزه پوشش آنتن و اینترنت شناسایی و برای حل مشکلات آنها اقدام شود و همچنین با توجه به ورود گسترده گردشگران به جزیره قشم در نوروز و فصول گردشگری، پوشش آنتن درجزیره برای این تعداد از جمعیت فراهم شود.
مدیرعامل منطقه آزاد قشم افزود: امروز زندگی مردم به دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات گره خورده و دسترسی همگانی به اینترنت یکی از اصول مهم است و تلاش خواهیم کرد دسترسی روستانشینان جزیره به اینترنت با کیفیت را فراهم کنیم.
بنابراین گزارش، در دیدار افشار فتح‌الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مهدی حیدری مدیرمخابرات منطقه هرمزگان و فرخ شرف، رییس مخابرات قشم، راهکارهای ارتقای خدمات ارتباطی در قشم بررسی شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو