برای نخستین بار در تاریخ دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور؛

نشست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد با خبرنگاران جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65037
ساعت 15:07 سه شنبه 15 شهريور 1401
برای نخستین بار در تاریخ دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، نشست صمیمانه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این دبیرخانه با خبرنگاران جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری برنا، حسن خانلری اظهار داشت: رسانه ها بال های اجرایی روابط عمومی ها در راستای انتشار اخبار و انجام رسالت آگاهی سازی هستند.

خانلری ادامه داد: امروز رسانه ها به واسطه ارتباط تنگاتنگ با مردم و جامعه محلی، می توانند به حل مشکلات و چالش های موجود کمک کنند.

وی اضافه کرد: فرصت ها و ظرفیت های متنوعی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و... در مناطق آزاد کشور وجود دارد که خبرنگاران و اصحاب رسانه با استفاده از توانمندی های خود می توانند به معرفی آنها بپردازند.


به گفته خانلری؛ رسانه ها جایگاه بی بدیلی در حوزه تنویر افکار عمومی و ایجاد شفافیت دارند و خوشبختانه خبرنگاران جزیره قشم در این حوزه توانسته اند عملکرد خوبی در اجرای وظیفه ذاتی خود داشته باشند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد می توان اقدامات مناسبی را جهت حمایت و توسعه فعالیت رسانه ها و اصحاب رسانه اجرایی نمود.

گفتنی است؛ در این نشست، اصحاب رسانه جزیره به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت بهبود شرایط برای اطلاع رسانی بهتر پرداختند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو