پشتیبانی تمام قد دولت از اجتماع مردمی اربعین حسینی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64965
ساعت 09:35 چهارشنبه 9 شهريور 1401
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از نحوه ایجاد و خدمت‌رسانی مواکب اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، گفت: دولت برای ایجاد یک سفر ایمن، آسان و ارزان مصمم است، البته اربعین حسینی یک حرکت کاملا مردمی است و دولت و حاکمیت صرفا فقط از این حرکت عظیم تسهیل‌گری و پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش فرینا، محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور، در سفر به منطقه آزاد اروند از پایانه مرزی شلمچه دیدن کرد.

وی در بدو ورود، به یادمان شهدای شلمچه رفت و به مقام شامخ گلگون‌ کفنان هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد و سپس در محل مواکب حسینی حاضر شد.

مخبر دزفولی در بازدید از موارد خدمت رسان از نحوه خدمات دهی و زیرساخت های پذیرایی از زائران اربعین حسینی بازدید به عمل آورد.

مخبر دزفولی در خلال این بازدید، بیان کرد: خوشبختانه همه امکانات و خدمات برای میزبانی زائران در مرزها فراهم شده و سایر کمبودها نیز به زودی رفع می‌شود.

وی با اشاره به توقف 2 ساله اجتماع عظیم حسینی، گفت: پیش‌بینی می‌شود که حدود 5 میلیون زائر از مرزهای ایران اسلامی به عتبات عالیات عزیمت کنند که باید زائران این سفر خود را از جهت زمانی مدیریت کنند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: دولت برای ایجاد یک سفر ایمن، آسان و ارزان مصمم است، البته اربعین حسینی یک حرکت کاملا مردمی است و دولت و حاکمیت صرفا فقط از این حرکت عظیم تسهیل‌گری و پشتیبانی خواهند کرد.

مخبر دزفولی بیان کرد: خوشبختانه میان دو کشور دوست و همسایه ایران و عراق بهترین نوع همکاری رقم خورده و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته شاهد یک نهضت عظیم حسینی باشیم.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو