مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با امام‌جمعه شهرستان به مناسبت هفته دولت:

خدمت به مردم افتخاری گذرا است که باید قدر آن را دانست

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64914
ساعت 13:31 چهارشنبه 2 شهريور 1401
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خدمت به مردم یک افتخار است که دائمی نیست و گذرا است و در پایان مهم است چه اثری از خود بر جای می‌گذاریم.

به گزارش فرینا، افشار فتح‌الهی در نشست مدیران شهرستان به مناسبت آغاز هفته دولت در محل دفتر امام‌جمعه بیان کرد: باید به درگاه خداوند شکرگزار باشیم که به ما توفیق خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عطا کرده است.

فتح الهی ادامه داد: هرکس که بتواند گره‌ای از مشکلات مردم باز کند، مایه خیروبرکت است و امیدوارم همه ما در دوران خدمت خود بتوانیم گره‌گشای مشکلات باشیم.

وی یادآور شد: توفیق خدمت در نظام مقدس اسلامی به رهبری حکیمی فرزانه که دنیا از خصوصیات، سیاست‎مداری و زهد ایشان حیرت‌زده مانده، افتخار کمی نیست و باید قدر تک تک این لحظات را بدانیم و اثری مثبت بر جای بگذاریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است برای یادآوری تکالیف و وظایفی که بر عهده دولتمردان قرار دارد و امیدوارم در حل مشکلات مردم صبور و نجیب جزیره قشم موفق باشیم.

بنابراین گزارش، در نخستین روز از هفته دولت افشار فتح‌الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، حجت‌الاسلام حاجبی، امام‌جمعه شهرستان، محمد محمدحسینی تختی، فرماندار و جمعی از مدیران مسئولان سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم در محل دفتر امام‌جمعه گرد هم جمع آمدند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو