مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و زبان گویای جامعه برای بهبود مستمر امور می کوشند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64845
ساعت 14:03 دوشنبه 24 مرداد 1401
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین تجلیل از خبرنگاران منطقه آزاد ماکو گفت: خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و زبان گویای جامعه برای بهبود مستمر جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی و اقتصادی می کوشند.

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی در آئین تجلیل از خبرنگاران منطقه آزاد ماکو افزود: رسانه ها و خبرنگاران کمک رسان مسئولین در بهبود خدمت رسانی هستند و قطعا با دلسوزی و نقدهای منصفانه و سازنده نسبت به انعکاس مشکلات و مطالبه گری برای حل مسائل و مشکلات اقدام می کنند.

عبدالرحیمی با بیان اینکه با همراهی رسانه ها و استقبال و بکارگیری نقدهای سازنده ایشان در مدیریتها شاهد بهبود مستمر امور خواهیم بود ادامه داد: مسئولیت ها در مسیرخدمت به مردم امانت های ارزشمندی است که همه ما مدیران و کارگزاران باید در صیانت از آن از طریق خدمت صادقانه و بی منت به مردم تلاشهای بیشتری انجام دهیم و دراین فرایند حضور مطالبه گرانه رسانه ها نیز موثر می باشد.

وی با طرح این مهم که شخصا از انتقادها و پیشنهادهای خبرنگاران استقبال می نمایم اظهارداشت: نقدهای سازنده و پیشنهادهای خبرنگاران و فعالان رسانه ای می تواند در غنای تصمیم گیری و سیاست گذاری ها منطقه تاثیر خوبی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خاطرنشان ساخت:‌ سیاست های کلان و توصیه های رهبری معظم انقلاب و اهداف راهبردی دولت سیزدهم، موکدا خدمت صادقانه و بی منت به مردم و استقرار عدالت در همه زمینه ها را اصل اساسی در کانون توجه خود قرار داده اند و قطعا مطالبه گری و تلاش خبرنگاران نیز برای بهبود خدمت رسانی به مردم و غلبه بر چالشهای پیش رو است .

عبدالرحیمی در پایان به تعامل موثر و بهتر از قبل خبرنگاران و اصحاب رسانه با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بویژه سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید کرد و کمک به ارتقای تصویر منطقه از طریق رسانه ها را خواستار شد.

وی، مطالبه گری را پایه اصلی جهاد تببین عنوان کرد و از راه اندازی قرارگاه جهاد تبین در منطقه آزاد ماکو با عضویت و همکاری تمام خبرنگاران و رسانه ها خبر داد .

قبل از سخنان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو تعدادی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای از شهرهای ماکو، شوط، پلدشت، بازرگان، یولاگلدی و مرگنلر به بیان دیدگاه های خود درخصوص شرایط رسانه ها و طرح برخی چالش های شهرهای خود و منطقه پرداختند.
در پایان این مراسم از خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی منطقه تجلیل به عمل آمد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو