نخستین نمایشگاه صنعت، معدن و ماشین آلات در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64694
ساعت 13:39 سه شنبه 28 تير 1401
نخستین نمایشگاه صنعت، معدن و ماشین آلات در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو 26 تیرماه آغاز به کار کرد که بیش از 40 مجموعه صنعتی، معدنی و ماشین آلات در این نمایشگاه شرکت کردند.

به گزارش فرینا، در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسئولین شهرستانی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز حضور داشت.

این نمایشگاه در مساحت نمایشگاهی  2500 متر مربع، با شرکت برندهایی از شهر های اصفهان، تبریز، تهران، ماکو، ارومیه، زنجان، کرج، مشهد بر پا شده است.

 هدف از برگزاری این نمایشگاه را رشد و توسعه صنعت و معدن در منطقه و صادرات به کشورهای همجوار و همچنین توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو می باشد.

شایان ذکر است؛ تبلیغات موثر و مذاکرات رودررو تجار باهم و همچنین، رشد و توسعه تولیدات ایرانی و توانمندی های ایرانی از دیگر اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت، مهدن و ماشین آلات در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو است.

رشد و توسعه صادرات محصول ایرانی به کشورهای همسایه و فراتر در سایه تعاملات به وجود آمده در این نمایشگاه ها می تواند شکل بگیرد و ایجاد ارتباط های داخلی و خارجی برای شرکت های در حال رشد بحث مهمی است که در نمایشگاه پیگیری می شود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو