معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم:

دومین دوره مسابقات رالی خانوادگی قشم برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64681
ساعت 09:44 يکشنبه 26 تير 1401
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین رالی خانوادگی جزیره با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد و با حضور 27 خودرو و 54 شرکت کننده، همزمان با جشنواره تابستانه و دهه ولایت و امامت در جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی، با اعلام این خبر گفت: نخستین رالی خانوادگی از مقصد شهر قشم شروع شد و در مسیر 90 کیلومتری با عبور از درگهان، رمکان و برکه خلف مجداً در قشم به پایان رسید.
حجت‌الاسلام آخوندی ادامه داد: در این رالی ارزیابی استعداد در نقشه‌خوانی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دو رکن اساسی برای تعیین برندگان بود.
به گفته وی، در این مسابقه یک خانواده قشمی به رانندگی آقای شمس‌الدین لارکی به عنوان راننده و سرکار خانم نادیه ملاحی به عنوان نقشه خوان، به مقام نخست دست یافتند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: مقام دوم این مسابقه به صورت مشترک به آقای مهرداد کریم‌نژاد به عنوان راننده و سرکار خانم شهلا باجلانی به عنوان نقشه‌خوان و آقای مهران کریم نژاد و سرکار خانم موژان کریم نژاد اختصاص پیدا کرد.
حجت‌الاسلام آخوندی یادآور شد: خانواده امیری نیز متشکل از سرکار خانم فرنوش امیر‌ی‌زاد به عنوان راننده و آقای هرمز امیری به عنوان نقشه‌خوان به مقام سوم دست پیدا کردند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: سومین رالی خانوادگی نیز همزمان با عید سعید غدیر خم در شهر قشم برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو