سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

برگزاری همزمان جشن های مردمی دهه امامت و ولایت و جشنواره تابستانی در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64674
ساعت 09:32 يکشنبه 26 تير 1401
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز ویژه برنامه های جشن مردمی دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) همزمان با برگزاری جشنواره تابستانه قشم در نقاط مختلف این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام محمد سعید آخوندی اظهار کرد: تبیین حقانیت ولایت حضرت علی (ع)، تقویت علاقه مردم به ایشان و بزرگداشت سنت های اسلامی و ترویج جشن و شادی به مناسبت اعیاد اسلامی رویکردهای اصلی برگزاری این برنامه‌هاست.
آخوندی ادامه داد: جشن های مردمی دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) در شهرهای مختلف جزیره قشم از جمله قشم، سوزا، درگهان و و روستاهای باغ بالا، طولا، سلخ و همچنین جزیره هنگام برگزار می شود.
وی افزود: برگزاری برنامه های شاد و مفرح، نورافشانی، استندآپ کمدی، سرود، برپایی نمایشگاه های خیابانی و اجرای کارناوال های شادی بخشی از برنامه هایی است که در جشن های مردمی دهه امامت و ولایت جزیره قشم را تشکیل می دهد.
به گفته سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، هدف از برگزاری این جشن های مردمی در نقاط مختلف جزیره قشم، ایجاد فضای شاد برای خانواده ها و همچنین انتقال آموزه های دینی و اعتقادی به کودکان و نوجوانان همزمان با مناسبت های قربان و غدیر به عنوان اعیاد بزرگ مسلمانان می باشد.
حجت الاسلام آخوندی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با جشن های مردمی دهه امامت و ولایت، جشنواره تابستانی قشم پس از چند سال وقفه با هدف زمینه سازی برای افزایش ورود گردشگران، رونق فعالیت بازارها، مجتمع‌های تجاری و فعالان اقتصادی و اماکن اقامتی در حال برگزاری است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو