بازیابی برند قشم با برپایی جشنواره تابستانی 1401

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64602
ساعت 14:13 شنبه 18 تير 1401
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره تابستانی قشم باهدف افزایش ورود گردشگران، ارتقای رونق اقتصادی اماکن اقامتی، بازارها و مجتمع‌های تجاری و حضور علاقه‌مندان حوزه گردشگری جزیره از تاریخ 18 تا 31 تیرماه برگزار می‌شود.

 گزارش فرینا، افشار فتح الهی بیان کرد: این جشنواره با حمایت و سیاست‌گذاری منطقه آزاد قشم و با همکاری فعالان اقتصادی، مجتمع‌های اقامتی و تجاری جزیره اجرایی خواهد شد.
وی با تأکید بر اهمیت تبلیغات برای معرفی ظرفیت‌های موجود در جزیره قشم، ادامه داد: برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی با استفاده از توان و ظرفیت‌های بخش اقتصادی، به معرفی بهتر نشان (Brand) قشم کمک می‌کند.
فتح الهی در ادامه افزود: در مدت برپایی این جشنواره و در بخش خدمات گردشگری به مسافران، تا 80 درصد و در خرید از بازارها و مجتمع‌های تجاری، تا 30 درصد تخفیف داده می‌شود.
به گفته وی؛ همچنین گردشگران در ایام برگزاری جشنواره تابستانی قشم می‌توانند برای استفاده از خدمات مجتمع‌های اقامتی و هتل‌های جزیره از تخفیف‌های تا 80 درصدی برخوردار شوند.
 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در جشنواره تابستانی قشم، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال قرار است شرکت‌کنندگان درازای خرید در دو نوبت قرعه‌کشی مربوط به مجتمع‌های تجاری و جشنواره تابستانی شرکت داده شوند.
فتح الهی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مفرحی از قبیل جُنگ‌های شادی، رالی خانواده، نمایشگاه غذاهای محلی، موسیقی محلی و آیین‌های بومی و... نیز بخش دیگری از برنامه‌های جشنواره تابستانی قشم است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با افزایش فعالیت و تقویت بخش خصوصی، به دنبال آن هستیم که برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و هنری مفرحی نیز برای ماه‌های آینده و در ایام برگزاری جام جهانی 2022 قطر برای گردشگران در جزیره قشم اجرایی کنیم.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو