معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی، از انجام کلیه معاملات سازمان منطقه آزاد انزلی در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به منظور شفاف سازی معاملات و پیشگیری از فساد خبر داد.
به گزارش فرنیا، مهدی نورسته با اشاره به ضرورت حرکت به سمت افزایش خدمات الکترونیکی افزود: با توجه به رویکرد دولت و حاکمیت در حذف موانع کسب و کار و همچنین در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک از این پس کلیه استعلامات، مناقصات و مزایده های این سازمان بصورت الکترونیکی و با ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام می گیرد.
نورسته به مزایای اجرای این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: این سامانه بستری امن به منظور ارائه معاملات بدون دخل و تصرف پرسنل و نظارت مستقیم دستگاه های نظارتی بود و موجب شفافیت در معاملات، فسادزدایی در فرایند مناقصه و مزایده و همچنین محرمانه بودن پیشنهادات مالی با افزایش امنیت خاطر کاربران می شود.
وی به برگزاری دوره های آموزشی مختص به این سامانه اشاره و افزود: کلیه پرسنل مرتبط با این سامانه دوره های تخصصی و خدمات رسانی را طی کرده و متقاضیان از امکان پشتیبانی آنلاین تا شرکت در استعلام خرید، مناقصه یا مزایده بهره مند شده و کلیه فرایند بصورت تمام الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه حضوری قابل انجام است و کاربران می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را به شماره 09391904296 معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی ارسال کنند.