راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین سامانه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64490
ساعت 12:01 شنبه 4 تير 1401
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند؛ گفت: خدمات پشتیبانی سامانه های مناطق آزاد از طریق سیستم تیکتینگ تحت وب و دانش بنیان انجام خواهد شد.

به گزارش فرینا، علی نژادمزارع افزود: در راستای افزایش سطح رضایت کاربران سامانه های صنعت گران (سیفام)، سامانه جامع انبارهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سامانه ثبت شرکت در مناطق آزاد و سامانه گمرکی از این پس خدمات پشتیبانی به منظور رفع مشکلات احتمالی از طریق سامانه تیکتینگ به آدرس https://ticketing.freezones.ir انجام می شود.

نژادمزارع تصریح کرد: نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، نقش بسزایی را در مدیریت، مستند سازی و تسریع در مکاتبات بین کاربران و مدیران سامانه ها و نیز در ارتباط آنها با مشتریان ایفا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: امکان استفاده از این سامانه از طریق هر نوع دستگاهی مانند کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ، تبلت و موبایل وجود دارد.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند؛ افزود: کاربران به منظور استفاده از این سامانه ضمن مراجعه به آدرس https://ticketing.freezones.ir لازم است نسبت به ایجاد حساب کاربری به عنوان مشتری اقدام نمایند و مشکلات مرتبط را از همین طریق ارسال و پیگیری نمایند.

شناسه خبری: 64490

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري