راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین سامانه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64490
ساعت 12:01 شنبه 4 تير 1401
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند؛ گفت: خدمات پشتیبانی سامانه های مناطق آزاد از طریق سیستم تیکتینگ تحت وب و دانش بنیان انجام خواهد شد.

به گزارش فرینا، علی نژادمزارع افزود: در راستای افزایش سطح رضایت کاربران سامانه های صنعت گران (سیفام)، سامانه جامع انبارهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سامانه ثبت شرکت در مناطق آزاد و سامانه گمرکی از این پس خدمات پشتیبانی به منظور رفع مشکلات احتمالی از طریق سامانه تیکتینگ به آدرس https://ticketing.freezones.ir انجام می شود.

نژادمزارع تصریح کرد: نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، نقش بسزایی را در مدیریت، مستند سازی و تسریع در مکاتبات بین کاربران و مدیران سامانه ها و نیز در ارتباط آنها با مشتریان ایفا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: امکان استفاده از این سامانه از طریق هر نوع دستگاهی مانند کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ، تبلت و موبایل وجود دارد.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند؛ افزود: کاربران به منظور استفاده از این سامانه ضمن مراجعه به آدرس https://ticketing.freezones.ir لازم است نسبت به ایجاد حساب کاربری به عنوان مشتری اقدام نمایند و مشکلات مرتبط را از همین طریق ارسال و پیگیری نمایند.

شناسه خبری: 64490

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو