همزمان با هفته محیط زیست، مسابقه نقاشی کودکان منطقه آزاد ماکو برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64423
ساعت 09:26 يکشنبه 22 خرداد 1401
همزمان با هفته محیط زیست و با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو، اداره محیط زیست و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان،‌ مسابقه نقاشی با موضوع اهمیت محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن آن در این کانون برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این مسابقه 80 نفر از کودکان در گروه سنی 6 تا 12 سال مشارکت کرده و تفکرات و اندوخته های ذهنی خود در مورد پاکی هوا را بر روی کاغذ ترسیم کردند.

هدف از این مسابقه به چالش کشیدن تفکرات دانش آموزان، ایجاد حس مسئولیت پذیری در آنان و ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه است.

شایان ذکر است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال 1356 در ماکو در گروه سنی 4 تا 17 سال، فعالیت خود را آغاز کرده و با استعداد یابی و پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان نخبگان و افراد موفق زیادی را تحویل جامعه داده است.

تعداد دانش آموزان فعال در این کانون 145 نفر بوده این کانون در مناسب ها و ایام ملی مذهبی اقدام به برگزاری ویژه برنامه های مختلف برای کودکان و دانش آموزان می نماید.

این کانون با استفاده از امکانات نوین آموزشی و برگزاری دوره هایی شامل کتابخوانی، عکاسی، ‌نقاشی،‌ هنرهای نمایشی، عروسکی و سفالکاری و... نسبت به کشف استعداد نهفته کودکان و پرورش خلاقیت و استعداد آنان اقدام کرده است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو