در اردبيل انجام شد؛

نشست وزیر اقتصاد با فعالان واحدهای تولیدی و اقتصادی

نشست فعالان واحدهاي توليدي و اقتصادي در استان اردبيل با وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از شادا، در اين نشست که با همراهي نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی برگزار شد، وزیر امور اقتصادی و دارایی با شنیدن درددل ها و مشکلات صاحبان توليدي و سرمایه گذاری اعلام کرد که حمایت ها و پشتیبانی های لازم در تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش از این واحدها انجام خواهد شد.
سیداحسان خاندوزی خاطرنشان کرد: دولت بیشترین وقت خود را صرف تدوين بسته‌های حمایتی، توليدي و صنعتي از سرمایه‌گذاران کرده و قطعا در مناطق کمتر توسعه یافته این حمایت ها مضاعف خواهد بود.
خاندوزی ادامه داد: اميدواريم با همراهي تیم اقتصادی دولت در همه استان سرمایه‌گذاران با تدوین مشوق های حمایتی مورد پشتیبانی و همراهي قرار گرفته و در اين شرايط اقتصادی بتوانند کشور را به سمت تعالی بیشتر حرکت دهند.
در اين نشست نايب رئيس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز به مشکلات واحدهاي تولیدی، صنعتي و اقتصادی اردبیل اشاره و اظهار کرد: عمده این مشکلات نیازمندی آنها به تسهيلات سرمایه در گردش و مواد اولیه است تا بتوانند شرايط مطلوبي را در فعالیت‌های توليدي داشته باشند.
حجت الاسلام سیدکاظم موسوي به سفر اعضاي کمیسیون اقتصادی و وزیر امور اقتصادی و دارایی اشاره کرد و گفت: سعي خواهيم کرد از این سفر بیشترین بهره را برده و مصوبات خوبی داشته باشیم.
در اين نشست صاحبان بيش از 20 واحد تولیدی و صنعتی از شهرستان‌هاي مختلف استان اردبيل مشکلات و نارسایی های خود را مطرح کردند‌.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :