مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

جشنواره تابستانی قشم برگزار می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64351
ساعت 10:11 چهارشنبه 11 خرداد 1401
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته به دنبال این هستیم تا در تابستان سال جاری ویژه‌برنامه‌های شاد و متنوعی در قالب جـشـنواره تابستانی در منطقه آزاد قشم برگزار شود.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در نخستین جلسه برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشنواره تابستانی قشم، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره افزايش ورود مسافران، رونق فعالیت اماكن اقامتي، بازارها و مجتمع‌های تجاري و ارائه خدمات به علاقه‌مندان حوزه گردشگري جزيره است.

فتح الهی ادامه داد: جشنواره تابستانی توسط بخش خصوصي (مجتمع‌های تجاری و اقامتی جزیره) و با مشارکت و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در نیمه دوم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌ها جهت برگزاری این برنامه، افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی انجام شود که علاوه بر سال جاری، در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری جشنواره تابستانی با استقبال گردشگران مواجه شود.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ با تقویت بخش خصوصی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی برای میزبانی شایسته و ایجاد شورونشاط اجتماعی و همچنین جذب حداکثری گردشگران در ایام تعطیلات تابستان برنامه‌ریزی‌های متنوعی صورت گرفته است.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی قشم و معرفی برند گردشگری جزیره، نظارت بر مؤسسات و زیرساخت‌های گردشگری و ارایه آموزش‌های لازم به فعالان حوزه‌های مختلف گردشگری در جزیره قشم آغاز شده است.

براساس این گزارش، نخستین جلسه برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشنواره تابستانی قشم با حضور افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو