در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح شد؛

ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64318
ساعت 12:03 يکشنبه 8 خرداد 1401
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه‌ای با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی بر لزوم ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم تأکید کرد.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در این جلسه رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و سلامت ساکنان را از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم دانست.

فتح الهی همچنین ضرورت بهینه‌سازی و ارتقای تجهیزات و توسعه سرانه درمانی جزیره را باهدف رفع مشکلات موجود در حوزه‌های بهداشتی و سلامت ساکنان جزیره مورد تأکید قرار داد.

وی بیان کرد: سلامت ساکنان و گردشگران در جزیره قشم و ایجاد امنیت روانی، تأثیر مستقیمی بر توسعه فعالیت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و معرفی این جزیره به‌عنوان یک منطقه گردشگری ایمن دارد.

همچنین ظرفیت‌های موجود در قشم جهت همکاری با وزارت بهداشت باهدف تبدیل این جزیره به مقصدی برای گردشگری درمانی و پزشکی در داخل و خارج موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح گردید.

بر اساس این گزارش، دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی نیز در این جلسه با استقبال از نکات مطرح‌شده توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات مناسب و ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم استقبال کرد.

گفتنی است؛ این جلسه سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور، افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی حضور داشتند.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟