توسعه رمکان با افزایش تعامل سازمان منطقه آزاد و شهرداری شتاب می‌گیرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64301
ساعت 08:34 شنبه 7 خرداد 1401
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تأکید بر افزایش همگرایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی در دولت انقلابی و مردمی گفت: توسعه رمکان به‌عنوان شهر تجاری مهم جزیره که نرخ بیکاری در آن صفر است، با افزایش تعامل سازمان و شهرداری این شهر شتاب می‌گیرد.

به گزارش فرینا، افشار فتح‌الهی در جلسه‌ای با حضور شهردار و امام‌جمعه رمکان و رییس شورای شهرستان، گفت: همدلی مسئولین اجرایی و مردم رمکان برای ارتقای اقتصادی و اجتماعی این شهر ستودنی است و با توجه به برخورداری از ظرفیت‌های مناسب گردشگری و تجاری مناسب، می‌تواند به‌سرعت در مسیر توسعه حرکت کند.

فتح الهی ادامه داد: برای حل مشکلات رمکان و تسریع در اجرای پروژه‌های شهری باید با در نظر گرفتن منابع و مصارف اولویت‌بندی انجام پذیرد و سپس با مشارکت سازمان، شهرداری و بخش خصوصی مشکلات یکی پس از دیگری از میان برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه رمکان در مسیر یکی از جاده‌های اصلی جزیره قرار دارد، افزود: تردد اکثر گردشگران از این شهر انجام می‌شود و همین موضوع اهمیت پرداختن به مسئله زیباسازی منظر شهری را دوچندان کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بیان کرد: ظرفیت‌های رمکان برای ارتقای گردشگری بسیار ارزشمند است و در صورت مشارکت بخش خصوصی و شهرداری این سازمان آمادگی دارد زیرساخت‌های لازم برای تأسیس مجموعه‌های تفریحی و کمپ پارک را در این شهر ایجاد کند.

بنابراین گزارش، افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از روند اجرایی پروژه‌های ورزشی و فرهنگی و مکان‌های پیشنهادی برای احداث مجموعه‌های تفریحی و گردشگری بازدید کرد و سپس در جلسه‌ای با حضور شهردار و امام‌جمعه رمکان و رییس شورای شهرستان روند توسعه رمکان و مشکلات پیش روی این شهر بررسی شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو