دوره آموزشیاری تربیت‌معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در قشم برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64269
ساعت 17:11 يکشنبه 1 خرداد 1401
سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشیاری تربیت‌معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برای نخستین بار در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سیدمسعود موسوی با اعلام این خبر گفت: این دوره به مدت 80 ساعت با حضور 25 نفر از مربیان خواهر سراسر جزیره برگزار شد.

وی شناسایی نیروهای مستعد در شهر و روستا برای تدریس در دوره‌های آموزش قرائت قرآن کریم در سطوح( 1 و 2) و خودکفایی آموزشی آنان در راستای تحقق و اجرای برنامه‌های قرآنی را از اهداف طرح آموزشیاری روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: روشمند و هماهنگ کردن آموزش روخوانی و روان‌خوانی در اقصی نقاط جزیره، تعمیم روش‌های بدیع و انتقال مهارت‌های تدریس یکپارچه و نظام‌یافته روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تکمیل حلقه‌های آموزشی در راستای زمینه‌سازی و اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزش قرائت قرآن کریم از دیگر اهداف طرح آموزشیاری روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم است.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم به علت آن‌که موردقبول تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی است، می‌تواند محور وفاق و وحدت میان مسلمانان باشد.

بنابراین گزارش، دوره یادشده به همت مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا(س) در فرهنگسرای جزیره برگزار شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو