تشکیل کار گروه تخصصی جهت بررسی و رفع مشکلات هتلداران در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64209
ساعت 10:16 پنج‌شنبه 29 ارديبهشت 1401
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد، گفت: کا گروه تخصصی جهت بررسی و رفع مشکلات هتلداران منطقه آزاد اروند، تشکیل می‌شود.

به گزارش فرینا، «سیدمحمد سیدی» از برگزاری اولین نشست مدیران هتل.ها و مجتمع‌های تفریحی و گردشگری منطقه خبر داد و گفت: به‌زودی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، شاهد استاندارد سازی هتل‌های منطقه، خواهیم بود.

سیدی در توضیح این اقدام، افزود: استانداردسازی هتل‌ها در بخش‌های تجهیزات، نیروی انسانی فنی و ساختمانی، ایمنی و بهداشت است که هدف اصلی آن بالا بردن کیفیت خدمات هتل‌ها به مهمانان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این نشست شرکت عامل تطبیق نیز معرفی شد، اظهار داشت: با همکاری مشترک، به زودی و کم‌تر از یک‌ماه شاهد این اتفاق، خواهیم بود.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد، امر آموزش در مسیر پیش رو را مهم ارزیابی کرد و گفت: در راستای هدف‌گذاری مورد نظر، سازمان منطقه آزاد اروند در بحث تأمین هزینه‌های تخصصی و تکمیلی دوره‌های آموزشی برای حوزه گردشگری به‌ویژه جهت هتل‌ها، مجتمع‌های اقامتی و تفریحی از هیچ حمایتی فروگذاری نخواهد کرد.

سیدی از ایجاد تعاون و همکاری فی مابین این مدیریت و مدیران هتل‌های منطقه به‌عنوان یک گام رو به جلو نام برد و اذعان داشت: در این نشست هر یک از مدیران هتل‌ها مشکلات خود را مطرح نمود که با ارائه راهکار مبنا بر این شد تا با همکاری و هم‌افزایی، سعی بر برطرف شدن این مشکلات در آینده ای نزدیک، شود.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: یکی از مباحث و پیشنهادات خوب مطرح شده در جلسه؛ جذب مسافر و گردشگر به منطقه با برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها در جهت حمایت از جامعه هتلداران منطقه بود، که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو