مسابقات موتور سواری هارد اندرو قهرمانی کشور در ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64188
ساعت 18:15 يکشنبه 25 ارديبهشت 1401
اولین راند مسابقات موتور سواری هارد اندرو قهرمانی کشور به میزبانی ارس و در پیست اندیگان مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس برگزار شد.

 به گزارش فرینا، اولین راند مسابقات موتورسواری هارد اندرو قهرمانی کشور به همت سازمان‌منطقه آزاد ارس و هئیت اتومبیلرانی و موتورسواری منطقه آزاد ارس و با نظارت کمیته اندرو فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسورای کشور با حضور هشتاد ورزشکار موتورسوار از 12 استان کشور از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی، مازندران، گیلان، کرمانشاه، همدان، قزوین و منطقه آزاد ارس در پیست اندیگان مرکز خداآفرین در مورخه بیست و دوم اردبیشهت ماه سال 1401 برگزار شد.

 این مسابقات در پیست موتورسواری اندیگان خداآفرین با حضور تماشاگران در سه کلاس E1.E2.E3 با طی مسافت سه و نیم کلیومتری بصورت موتورسواری در سه دور کامل پیست برگزار شد و در پایان مسابقات نفرات برنده به ترتیب زیر اعلام شد:

  در کلاس E1 حسام خوءینی از استان قزوین مقام اول، امیرحسین هراتی از استان مازندران مقام دوم و فرشاد رستمی از همدان مقام سوم را از آن خود کردند.

 همچنین در کلاس E2، حسین احمدی و حمیدرضا یوسفی از استان قزوین و کامران بهرامیان از استان مازندان به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

 در کلاس E3 نیز مهران عسگری از استان قزوین مقام اول و سعید پوروثوق از استان گیلان ومحمد پور کتداد از استان کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

 لازم به توضیح است مراسم اختتامیه این مسابقات بعد از پایان مسابقه برگزار شد و از نفرات برتر هر رشته از سوی سازمان منطقه آزاد ارس تجلیل به عمل آمد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو