«آموزش» در حوزه صنایع دستی را سرمایه‌گذاری می‌دانیم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64148
ساعت 12:11 يکشنبه 18 ارديبهشت 1401
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، بر اهمیت آموزش در حوزه صنایع دستی تأکید کرد و گفت: آموزش برای ما هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری با ارزش است.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام عادل فریحی حضور حداکثری فعالین عرصه صنایع دستی در نشست مذکور را نشانه وحدت و یک‌پارچکی فعالان این حوزه دانست و افزود: سازمان منطقه آزاد اروند خود را متولی ایجاد شغل می‌داند که در همین راستا توسعه و پرورش صنایع دستی یکی از راه‌های مهم اشتغالزایی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام فریحی در خصوص ایجاد نمایشگاه با توجه به نزدیک شدن جام جهانی فوتبال در قطر، اظهار داشت: منطقه آزاد اروند با توجه به ظرفیت‌های موجود؛ آمادگی خود را برای حضور در هر نمایشگاهی که به‌واسطه جام جهانی فوتبال چه در جزیره کیش برپا شود و چه در کشور قطر، اعلام کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت آموزش در حوزه صنایع دستی تأکید کرد و گفت: آموزش برای ما هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری با ارزش است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در پاسخ به برخی از خواسته های فعالین صنایع دستی، تصریح کرد: متأسفانه حل بعضی مسائل فراتر از توان سازمان منطقه آزاد اروند است و گیر قانونی دارد؛ چرا که ماده 65 قوانین مناطق‌آزاد همچنان اعمال نمی‌شود و دست ما در بسیاری امور بسته است؛ اما هر کجا که لازم باشد در جایگاه نظارتی فعالیت‌های مربوطه را پیگیری و انجام می‌دهیم.

شناسه خبری: 64148

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو