تحقق توسعه متوازن جزیره با همگرایی سازمان منطقه آزاد قشم و سپاه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64126
ساعت 12:25 دوشنبه 12 ارديبهشت 1401
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشستی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه، بر همگرایی و هم‌افزایی این دو مجموعه در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و توسعه همه‌جانبه و متوازن در جزیره قشم تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح‌الهی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات سپاه و بسیج در جزیره قشم، بیان کرد: در 6 ماه گذشته و به‌ویژه در نوروز، ظرفیت و توان مجموعه سپاه و نیروهای مردمی بسیج در کنار سازمان برای حل مشکلات جزیره به‌صورت شایسته‌ای به کار گرفته ‌شده است.

وی ادامه داد: حضور سپاه برای حل چالش‌های مردم از تأمین نان، هدایت ترافیک تا تأمین امنیت روانی و اخلاقی، موجب شد که نوروزی ایمن در جزیره قشم داشته باشیم و در هرجایی که سپاه و بسیج در کنار سازمان قرار داشته، موفقیت بیشتری حاصل‌شده است.

فتح‌الهی تصریح کرد: در مقطع کنونی هیچ فاصله‌ای بین سازمان و سپاه وجود ندارد و از خواهران و برادران سپاه درخواست داریم در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آتش به اختیار عمل کنند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: حل مشکلات انباشته سال‌های گذشته، به توان و انرژی مضاعف و اعتقاد راسخ نیاز دارد و امیدواریم این همگرایی ایجادشده در جزیره، طعم خوشِ خدمت گذاری را به مردم بچشاند.

وی بابیان دستیابی کشور به قله‌های افتخار در صنعت هسته‌ای و حوزه نظامی با تکیه‌بر توان داخلی، افزود: خط مقدم مبارزه ما امروز بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است و با اتکا به توان متخصصان و جوانان ایرانی، به فضل الهی، در این آزمون سربلند خواهیم بود.

فتح الهی، در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن روز ملی خلیج‌فارس، اضافه کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج‌فارس، در طول تاریخ بی‌سابقه است و این اقتدار نشاءت گرفته از رهبری داهیانه و خون پاک شهیدان است که موجب شده حوزه دفاعی ما کیلومترها از مرزهای کشور فاصله داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این نشست گفت: سازمان منطقه آزاد قشم امروز می‌تواند به‌طور کامل در تأمین امنیت، حوزه فرهنگی، ملی و مذهبی روی سپاه حساب باز کند.

سرهنگ حجت امیری‌کیا ادامه داد: تعامل ایجادشده بین نهادهای مختلف در دولت مردمی، به پیشبرد اهداف نظام و توسعه اقتصادی و اجتماعی منجر خواهد شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو