اصلاحیه بودجه سال 1400 و بودجه پیشنهادی سال 1401 سازمان های مناطق آزاد در کارگروه تخصصی شورای عالی تایید شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/64051
ساعت 13:15 چهارشنبه 31 فروردين 1401
در نشستی با حضور اعضای کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی اصلاحیه بودجه سال 1400 و بودجه پیشنهادی سال 1401 سازمان های مناطق آزاد کشور تایید شد.

به گزارش فرینا، این نشست به ریاست حمید برومند قائم مقام دبیر و معاون برنامه ریزی و توسعه امور زیربنایی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در محل این دبیرخانه برگزار شد.
قائم مقام دبیر و معاون برنامه ریزی و توسعه امور زیربنایی، در این نشست توضیحاتی در خصوص اصول راهنما و تاکیدات مدنظر برای تدوین بودجه اصلاحی و بودجه 1401 ارائه داد. 
حمید برومند ضمن تقدیر از مشارکت حداکثری اعضای کمیته تخصصی بودجه کارگروه شورایعالی، جلوگیری از افزایش بودجه جاری و تعداد نیروهای انسانی، انضباط بخشی به هزینه های جاری،  تسریع در راه اندازی مناطق آزاد جدید از طریق اختصاص بودجه برای مرحله راه اندازي و شتاب بخشی به استقرار دولت الکترونیک و پنجره واحد را از مهم ترین مواردی برشمرد که در تدوین جداول بودجه و تبصره های آن، مورد توجه قرار گرفته است.

فتح اله آقاسی زاده مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز در این نشست به ارائه گزارشی اجمالی از فرآیندهای طی شده، تبصره ها و اعداد و ارقام کلان بودجه تلفیقی سازمان های مناطق آزاد پرداخت و افزود: بودجه پیشنهادی سازمان های مناطق آزاد پس از بررسی و تلفیق در دبیرخانه، مورد بررسی های تفصیلی و کارشناسی قرار گرفته و در نهایت به تایید اعضای شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی رسید.

در پایان این نشست نمایندگان عضو کارگروه تخصصی شورایعالی، پس از مرور نهایی تبصره ها و جداول بودجه، ضمن تایید بودجه ارائه شده، آخرین نکات اصلاحی مدنظر را نیز مطرح کردند.

گفتنی است؛ اصلاحیه بودجه 1400 و بودجه پیشنهادی 1401 سازمان های مناطق آزاد، پس از تصویب نهایی شورای عالی(هیات وزیران)، قابل ابلاغ خواهد بود.
 

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو