فضای تعامل با اصحاب رسانه وجود دارد

  • چهارشنبه 17 فروردين 1401 - 14:35
  • اروند
  • 0 دیدگاه
مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با خبرنگاران خبرگزاری های و پایگاه های خبری این منطقه از ایجاد فضای گفتمان و تعامل با اصحاب رسانه و قلم، خبر داد.

به گزارش فرینا، حمید بحرینی در اولین نشست خود پس از تصدی مدیریت روابط عمومی در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر ایجاد فضای تعامل با این قشر فرهیخته، اظهار داشت: با توجه به شرایط اجتماعی جامعه، بیش از هر زمان دیگری ارتباط دو سویه با اهالی رسانه یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی است که می بایست در راستای اعتلای آن گام های مستمری، برداریم.

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، تفکیک خبرنگاران فعال و غیر فعال، توزیع متوازن خدمات از سوی روابط عمومی، برگزاری جشنواره مطبوعات، استقرار دفاتر خبرگزاری ها در منطقه، تکربم خبرنگاران، ایجاد روابط عمومی نوین و … از جمله درخواست های عنوان شده از سوی خبرنگاران بود که مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند این نوید را داد که در دستور کار این واحد قرار دهد.

حمید بحرینی، تصریح کرد: مدیریت جدید تلاش خواهد کرد با توجه به اهمیت و نقش افکارعمومی، تعامل وهمکاری فعال و مستمری با رسانه های دیداری و نوشتاری در راستای اطلاع رسانی شفاف داشته باشیم.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :