انجام 2 هزارو 244 پرواز از شهر فرودگاهی امام‌ خمینی(ره)

عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی در خصوص آمار میزان پرواز و مسافر در نوروز 1401 اظهار داشت: از 25 اسفند تا دهم فروردین ماه شاهد تعداد 2244 پرواز و تردد 345 هزار مسافر از شهر فرودگاهی امام‌ خمینی(ره) بوده ایم.

به گزارش فرینا، علیرضا مجذوبی افزود: نخستین حجم بازگشت مسافران از روز 6 فروردین ماه، با حدود 28 هزار مسافر آغاز شد که خوشبختانه با اقدامات بهینه و‌ موثر به عمل آمده از سوی کلیه همکاران در شهر فرودگاهی، تردد مسافران تسهیل گردید. لذا با توجه به‌ بازگشت مسافران خصوصا در روز 13 فروردین (روز طبیعت) تمهیدات لازم به ویژه در ارتباط با تأمین تاکسی و وسایل نقلیه عمومی هماهنگی ها و اقدامات لازم از سوی اداره کل برنامه ریزی و امور شهری در معاونت توسعه زیرساخت به عمل آمد.

عضو هئیت مدیره شهر فرودگاهی امام‌ خمینی (ره) تصریح کرد: در خصوص ورود مسافران به کشور مطابق با آخرین بخشنامه های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، ارائه گواهی انجام دو نوبت واکسن کرونا برای مسافران ورودی الزامی است و نیز پایش و غربالگری و در صورت نیاز انجام تست PCR برای مسافران دارای علائم کرونا، توسط کارشناسان پایگاه بهداشت مرزی صورت خواهد پذیرفت.

خانم زهرا كاظم پور امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو