تجربه موفق از مدیریت حجم بالای مسافر نوروزی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

حضور مدیران شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در ساعات مختلف شبانه روز در نوروز 1401، تجربه بسیار موفقی از مدیریت حجم بالای مسافر نوروزی را در برداشت.

به گزارش فرینا، در حاشیه بازدید های محمد مهدی کربلائی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل که با همراهی مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی انجام می شد، محمد حیدری سیرت، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مطرح کرد:

برگزاری جلسات کارشناسی و جلسات فشرده کمیته های تسهیلات و امنیتی با حضور کلیه مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی قبل از نوروز 1401 با محوریت مدیرعامل شهر فرودگاهی موجب شد نواقص و نیازمندی ها برطرف شود و قبل از مواجهه با حضور حجم بالای مسافرین اقدامات لازم صورت پذیرد.

حیدری سیرت، با اشاره به اینکه حضور کلیه مدیران مطابق برنامه فراوانی پروازها در ساعات مختلف شبانه روز در فرودگاه موجب شد حجم زیاد مسافرین به خوبی مدیریت شود افزود: ما امسال چیزی به عنوان غافلگیری در فرودگاه امام  خمینی (ره) در مواجهه با حجم مسافرین نوروزی نداشتیم.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: مدیریت موفق امسال تجربه بسیار خوبی برای عملیات حج تمتع و عملیات اربعین است که با استفاده از این تجربه پیش بینی می شود که در آینده مشکلی برای مدیریت حجم بالای مسافر  نخواهیم داشت .

خانم زهرا كاظم پور امتیاز به خبر :