طی 15 روز از تعطیلات پایان سال و نوروز 1401 قشم رقم خورد؛

انجام افزون بر 4 هزار بازدید از صنوف و مراکز مختلف جزیره قشم / سهم اخطاری‌ها 65 برابر تشویقی‌ها بود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63891
ساعت 11:36 يکشنبه 14 فروردين 1401
رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، از انجام بیش از چهار هزار مورد بازدید از مراکز و صنوف مختلف سطح جزیره قشم در مدت 15 روز (26 اسفند 1400 تا 11 فروردین 1401)، خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین علیزاده با اعلام این مطلب، اظهار داشت: بازرسان این کمیته در این مدت چهار هزار و 132 بازدید از اماکن اقامتی، مراکز تفریحی، اصناف، مراکز پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی قشم انجام دادند.
علیزاده با اعلام اینکه در این مدت بیشترین آمار انجام شده بازدیدها به صنوف مختلف با سه هزار و 717 مورد و کمترین آن به دفاتر خدمات مسافرتی با 17 مورد مربوط می‌شود، افزود: در سومین روز فروردین بیشترین بازدید با رقم 448 مورد و در ششم فروردین هم کمترین اقدامات بازدیدی با 180 مورد ثبت شده است.
به گفته رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، رسیدگی به 97 مورد شکایت از مراکز خدمات مسافرتی، اقامتی، پذیرایی و تفریحی هم بخش دیگری از اقدامات انجام شده این کمیته در مدت زمان یاد شده است.
وی یادآور شد: بازرسان تلاشگر این کمیته در این مدت از 61 واحد صنفی بازرسی بعمل آوردند و در نتیجه 649 قوطی و شیشه نوشیدنی‌های فاسد و تاریخ گذشته را به همراه یک هزار و 644 کیلگرم مواد غذایی فاسد کشف و شناسایی و در نهایت امحا، کردند.

سهم صنوف اخطاری‌ جزیره 65 برابر تشویقی‌ها بود 

علیزاده با اعلام اینکه در این مدت یک هزار و 863 مورد اخطار به مراکز و صنوف مختلف داده شده است، افزود: یک هزار و 533 مورد این اخطارها شفاهی و 330 مورد آنها کتبی بوده و سهم اخطاری‌‌های جزیره 65 برابر تشویق ‌شدگان است.
به گفته وی، در این مدت 11 واحد صنفی پلمپ و 8 واحد هم تعلیق و تعطیل شدند و بازرسان کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم همچنین 9 مورد نظارت بر نحوه تامین آب شرب انجام دادند.
جزیره قشم در جنوب ایران از 25 اسفند گذشته تا کنون با حضور انبوه میهمانان و گردشگران شور و حالی وصف ناپذیر داشته است و ستاد اجرایی سفر قشم برای سفرهای مستمر هموطنانمان در حال برنامه‌ریزی است تا قشم، این سرزمین آب و آفتاب در طول سال پذیرایی گردشگران از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو