ساماندهی ارائه خدمات به قشموندان در بنادر لافت و پهل

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63868
ساعت 15:56 پنج‌شنبه 11 فروردين 1401
رییس کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: باهدف رفاه حال قشموندان یک باجه فروش بلیت الکترونیک توسط سازمان منطقه آزاد قشم در بندر لافت راه‌اندازی شد.

به گزارش فرینا، رامین جعفرپور بابیان این مطلب، افزود: به علت عدم استقبال از افزایش هزینه بلیت و عدم صدور بلیت قشموندان با قیمت مصوب، یک باجه جهت خدمات‌رسانی به قشموندان و ساکنان جزیره فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: باجه ایجادشده توسط سازمان منطقه آزاد قشم تا تاریخ 15 فروردین‌ماه سال جاری به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

رییس کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: همچنین ارائه خدمات به متقاضیان ثبت پلاک خودرو، ثبت صدور و تمدید کارت شهروندی نیز تا تاریخ 15 فروردین‌ماه در بندر پهل صورت می‌گیرد.

به گفته جعفرپور؛ این اقدامات باهدف ساماندهی فوری بنادر لافت و پهل جهت تسهیل خدمات‌دهی مناسب به گردشگران و قشموندان و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران و گردشگران صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو