رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم مطرح کرد؛

تشدید نظارت بر فعالیت صنوف قشم باهدف ارائه خدمات بهتر به گردشگران/ پایش ترافیکی مبادی ورودی جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63787
ساعت 21:32 پنج‌شنبه 4 فروردين 1401
رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بر تشدید نظارت بر فعالیت صنوف مختلف و برخورد با واحدهای صنفی و خدماتی متخلف باهدف ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح‌الهی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، با بررسی آخرین وضعیت ورود گردشگران به این جزیره، دستورات لازم درزمینه بهبود خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی را صادر کرد.

وی خواستار تأمین اقلام ضروری موردنیاز مردم قشم و گردشگران نوروزی توسط کمیته امور اصناف و تنظیم بازار ستاد سفر قشم در طول تعطیلات نوروز و همچنین پیشگیری از کمبودهای احتمالی شد.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای افزایش نظارت بر واحدهای صنفی و مقابله با گران‌فروشی و برخورد با واحدهای صنفی یکی از اقداماتی است که می‌تواند موجب رضایتمندی گردشگران شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ساماندهی وضعیت پارکینگ‌ها در شهرهای قشم و درگهان، برای جلوگیری از ترافیک و بهبود خدمات‌رسانی عمومی به گردشگران جزیره هم بسیار مهم و ضروری است.

فتح‌الهی در بخش دیگری از این جلسه، با پایش ترافیک مبادی ورود گردشگران به جزیره قشم، نکاتی را باهدف رفع مشکلات ترافیکی صادر کرد.

بر اساس این گزارش، رئیسان کمیته‌های 13 گانه ستاد سفر قشم هم گزارشی از آخرین اقدامات انجام‌شده برای بهبود خدمات‌رسانی به گردشگران را ارائه کردند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو