افزون بر 590 هزار بازدید از سایت‌های گردشگری قشم انجام شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63775
ساعت 23:05 سه شنبه 2 فروردين 1401
رییس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد سفر قشم گفت: در پنج روز گذشته(25 تا 29 اسفندماه) 592 هزار و 699 بازدید توسط میهمانان قشم از سایت‌های گردشگری این جزیره زیبا انجام شد.

به گزارش فرينا، علیرضا امری کاظمی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: جزایر ناز با 532 هزار و 500 بازدیدکننده در جایگاه نخست قرار دارد و پس‌ازآن خلیج دلفین‌های هنگام با 16 هزار و 14 و جنگل دریایی حرا با 14 هزار و 846 بازدید در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی با اعلام اینکه میهمانان و گردشگران قشم در سفر به این جزیره از 22 سایت  و مراکز تفریحی – گردشگری بازدید کردند، ادامه داد: دره ستاره‌ها، تنگه چاهکوه، موزه لنج سازی روستای گوران، بندر تاریخی لافت، غار نمکدان و قلعه پرتغالی‌ها از دیگر اماکن پربازدید گردشگران در این ایام بوده است.

به گفته رئیس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد سفر قشم، روحیه مهمان‌دوستی مردمان جزیره و سایت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر گردشگری قشم مهم‌ترین عامل سفر مردم از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی به این جزیره است.

وی یادآور شد: برپایی ورزش‌های متنوع هوایی در جزایر ناز، غواصی و لذت بردن از شگفتی‌های عالم خلقت در زیردریا به همراه ورزش‌های متنوع روی آب و تفریحات و ورزش‌های ساحلی هم از دیگر دلایل مهم سفر به قشم است.

جزیره قشم به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره غیرمستقل جهان و بزرگ‌ترین جزیره خلیج‌فارس با یک هزار و 500 کیلومترمربع وسعت در جنوب ایران این روزها میزبان انبوه مسافران ایرانی و خارجی است که با سفر به این جزیره، از هوای کاملاً بهاری و ظرفیت‌های فراوان گردشگری قشم لذت می‌برند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو