15 ایستگاه همیار ناجی در بنادر و سواحل مجاز قشم مستقر شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63773
ساعت 23:08 سه شنبه 2 فروردين 1401
رییس کمیته خدمات حمل و نقل دریایی و بندری ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم از استقرار 15 ایستگاه همیار ناجی با بکارگیری 70 نیروی انسانی متخصص در بنادر و اسکله‌های مجاز این جزیره خبر داد.

به گزارش فرينا، علی اشتری با اعلام این خبر افزود: سه ایستگاه شناور ناجی در بنادر پل، لافت و شهید ذاکری مستقر هستند و یک شناور آتشخوار نیز مسیر دریایی لافت-پل را پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: پایش مسیر دریایی بنادر شهید ذاکری قشم، شهید حقانی بندرعباس، جزایر هرمز و لارک با ایجاد یک ایستگاه ثابت دریایی صورت گرفته است.

رییس کمیته خدمات حمل‌ونقل دریایی و بندری ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم بیان کرد: همچنین همیاران ناجی در اسکله‌های شهرهای لافت، طبل و روستاهای سهیلی، گوران، شیب‌دراز، کندالو، گورزین، دهخدا و هنگام مستقر هستند.

اشتری پارک زیتون و بندر بهمن را از دیگر مناطق برخوردار از همیار ناجی برشمرد و گفت: مجموعا بیش از 500 نفر در این کمیته مشغول ارایه خدمات شبانه‌روزی جهت تسهیل سفرهای دریایی مسافرین و گردشگران نوروزی هستند.

بنابراین گزارش، ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم با تشکیل 13 کمیته تخصصی از 20 اسفندماه 1400 تا پایان تعطیلات نوروز 1401 در حال خدمات‌رسانی به مهمانان نورزی است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو