هم افزایی بیش از پیش ائمه جماعت و مساجد جهت بهبود شاخص های فرهنگی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63731
ساعت 08:28 چهارشنبه 25 اسفند 1400
در آستانه سال 1401 شمسی و عید نوروز، علی اوسط اکبری مقدم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با ائمه جمعه مساجد روستاهای منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرینا، در ابتدای این نشست که به منظور هم افزایی، تشریک مساعی با ائمه جمعه و جماعات روستاهای منطقه برگزار شد، ائمه جمعه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون مسائل و مشکلات فرهنگی و دغدغه های اجتماعی مطرح کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت امام زمان(عج) و همچنین نوروز 1401 با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت های ائمه جماعت و مساجد گفت: با استفاده از استعدادها و ظرفیت های درون روستاها می توان جامعه ای پویا و تحول گرا داشت چراکه غافل شدن از مسائل فرهنگی و دینی، موجبات زیان افراد و جامعه می شود و در همین راستا بر لزوم حمایت بیشتر سازمان از مساجد در حوزه های فرهنگی تأکید می کنیم.

علی اوسط اکبری مقدم با اشاره به نقش و ظرفیت های الگوسازی منطقه آزاد انزلی در حوزه های اقتصادی، خواستار هم افزایی بیش از پیش ائمه جماعت و مساجد جهت حفظ مولفه های اصیل فرهنگ ایرانی-اسلامی و بهبود شاخص های فرهنگی در سطح منطقه شد و افزود: سازمان منطقه آزاد انزلی، توجه به مسئولیت اجتماعی و دغدغه های ساکنین منطقه در حوزه های مختلف را از اولویت های کاری خود قلمداد می کند و برگزاری چنین نشستی در راستای همکاری بیش از پیش فی مابین جهت نیل به اهداف و وظایف فرهنگی و دینی است.

گفتنی است؛ در این نشست صمیمی که اعضای هیئت مدیره و معاونین سازمان حضور داشتند، با اهدای لوح از ائمه جمعه و هیئت امنای مساجد تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

گالری تصاویر

شناسه خبری: 63731

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو