معاون فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد:

آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را بزرگترین خطری می‌دانم که انقلابمان را تهدید می کند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63729
ساعت 14:51 سه شنبه 24 اسفند 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در جمع مداحان منطقه آزاد اروند، گفت: باید از ظرفیت مداحان اهل بیت در راستای حل معضلات و مشکلات اجتماعی بهترین استفاده را ببریم.

به گزارش فرینا، مهدی حسین زاده یزدی در این نشست، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت مداحان در حل آسیب های اجتماعی، افزود: ظرفیت جامعه مداحان می بایست بالفعل شود. مهم انجام کار علمی و جهادی در کنار هم است. 

حسین زاده با بیان اینکه جامعه ایرانی دل در گروه اهل بیت دارد، تصریح کرد: بر این باورم که بزرگ ترین خطری که انقلاب اسلامی و ارزش های ما را تهدید می کند، آسیب های اجتماعی موجود در جامعه است.

وی، افزود: منطقه آزاد اروند با بیشترین جمعیت در بین دیگر مناطق آزاد کشور و آسیب های اجتماعی که به تبع آن در این منطقه وجود دارد، نیاز به ورود هیات در بحث آسیب های اجتماعی است. 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حضور پررنگ مردم در رفع و حل مشکلات اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و گفت: علت اصلی تشکیل این جلسه و حضور در منطقه آزاد اروند، پیگیری اهداف قرار گاه امداد اجتماعی (جمعیت امیرالمونین) در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد است.
گفتنی است؛ مهدی حسین زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز سه شنبه (24 اسفندماه) با مداحان اهل بیت منطقه آزاد اروند دیدار و گفتگو کرد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو