با حضور «سعید محمد»؛ بازدید و افتتاح چند پروژه عمرانی ـ ورزشی و گردشگری در جزیره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63713
ساعت 16:28 دوشنبه 23 اسفند 1400
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه «مهدی کشاورز» مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش از چند پروژه عمرانی ـ ورزشی و گردشگری جزیره کیش بازدید کرد.

به گزارش فرینا، «سعید محمد» با حضور در فرودگاه بین المللی کیش از پروژه در حال ساخت ترمینال بین المللی کیش و همچنین پروژه بازسازی و نصب تجهیزات ترمینال بندری مسافری به عنوان اولین بندر مسافری گردشگری هوشمند کشور در کیش بازدید کرد.

افتتاح دو پروژه ورزشی، «سالن های اسکواش» و «بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی میرمهنا» جزیره از جمله پروژه هایی است که توسط مشاور رییس جمهور و مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش افتتاح و به بهره برداری رسید.

بازسازی و بهسازی سالن های اسکواش جزیره کیش، با 74 میلیارد و 195 میلیون ریال اعتبار اولیه و در زمینی به مساحت یک هزار و 250 متر مربع احداث و شامل 5 کورت بین المللی مورد تایید فدراسیون جهانی اسکواش WSF (3 کورت آقایان و 2 کورت بانوان) است.

مجموعه ورزشی میرمهنا نیز یکی از بزرگترین سالن های تمرینی ژیمناستیک کشور است که در زمینی به مساحت 2 هزار و 29 متر مربع واقع شده است.

گفتنی است؛ «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی امروز دوشنبه (23 اسفندماه) به منظور حضور در آیین تکریم سرپرست و معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش به این جزیره مرجانی سفر کرده است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو