شرایط لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در چابهار فراهم می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63675
ساعت 16:04 شنبه 21 اسفند 1400
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه مدیران پای کار هستند تا بتوانیم شرایط را طوری فراهم کنیم که میهمانان در امنیت و آسایش کامل در چابهار حضور پیدا کنند گفت: شرایط لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی فراهم می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، رحمدل بامری در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در خصوص وضعیت چابهار برای استقبال از میهمانان نوروزی اظهار داشت: با اقداماتی که درحال انجام است می‌توانیم بگوییم چابهار آماده پذیرش میهمانان و گردشگران می‌شود.

بامری افزود: از همه ظرفیت‌های حوزه شهرستان برای اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی و هر آنچه در شهرستان چابهار به عنوان یک ظرفیت و نماد وجود دارد به درستی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه چابهار مقصد گردشگری است، ادامه داد: باید چابهار را ویژه و خاص دید، دستورات زیادی پیرامون رفع موانع عرضه بنزین و کدینگ کارت‌های سوخت مسافران دارد صادر شده است اما عنایت ویژه‌ای می‌طلبد که هم سطوح ملی و استانی، چابهار را در این موارد حمایت و پشتیبانی کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم استقرار چرخ‌بال در جنوب استان بیان کرد: انتظار داریم برای جنوب استان و چابهار به لحاظ حوزه دریا و هم به لحاظ حوزه خشکی و اقدام به موقع در حوادث احتمالی، در موضوع استقرار چرخ‌بال حمایت ویژه‌ای شود.

بامری با تاکید بر اینکه استقرار یک قرارگاه در جنوب استان از جمله چابهار ضروری است، ادامه داد: معاونان میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل و سایر دستگاه‌های متولی باید در چابهار استقرار و کار را از همین فردا آغاز کنند تا برای خدمت‌رسانی مطلوب به میهمانان مهیا شویم.

وی تصریح کرد: بیشتر مهمان‌سراها، هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها با جمعیت زیادی از مهمانان مواجه هستند بنابراین در تلاش هستیم که مدارس و سایر مکان‌ها را برای اسکان مسافران مهیا کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همین جا اعلام می‌کنیم که در ایام تعطیلات نوروز درهای همه ادارات باید برای مسافران باز باشد تا در صورت نیاز مردم بتوانند از حداقل امکانات آن‌ها استفاده کنند و حتی چادر مسافرتی خود را در محوطه آن اداره مستقر کنند.

بامری گفت: خوشبختانه همه مدیران در حال تلاش هستند تا بتوانیم شرایط را به‌گونه‌ای رقم بزنیم که مهمانان و گردشگران چابهار در امنیت و آسایش کامل در این شهر بندری حضور پیدا کنند و مبلغ خوبی برای استان سیستان و بلوچستان باشند.

گفتنی است؛ «رحمدل بامری» معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان «معین» شهرستان چابهار در ستاد اجرایی خدمات سفر این استان است.

 

 

شناسه خبری: 63675

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو