تجلیل از جانبازان و ایثارگران قشم به مناسبت روز جانباز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63640
ساعت 12:55 سه شنبه 17 اسفند 1400
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اقتدار و امنیت امروز کشورمان حاصل از خودگذشتگی و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران است که با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در دیدار صمیمی با جمعی از جانبازان و ایثارگران قشم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و مناسبت روز جانباز، اظهار کرد: قدردانی از ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان را وظیفه خود می دانیم و حل مشکلات جامعه ایثارگران یکی از اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم است.
وی ادامه داد: ایثارگری ها، دلاوری ها و از خودگذشتگی های دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نباید در اذهان عموم و باورهای جامعه کمرنگ شود.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در همان روزهای ابتدای انقلاب کشور مورد تجاوز دشمن خارجی با حمایت تمام مستکبران جهان قرار گرفت، اما جوانان انقلابی با تکیه به آرمان های انقلابی خود ایستادگی کردند و به همه جهان درس شجاعت و مقاومت دادند.
به گفته فتح الهی؛ خوشبختانه طی دهه های گذشته شاهد رشد باورها و آرمان های جمهوری اسلامی در میان سایر کشورهای منطقه و جهان هستیم.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با حل برخی مشکلات شاهد جشن رفع بیکاری خانواده شهدا و جانبازان قشم در جزیره باشیم.
براساس این گزارش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز جامعه تشنه راه شهداست و باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.
عطا ناوکی ادامه داد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امروز تبیین و تشریح خاطرات و تجربیات جانبازان و ایثارگران برای نسل های جدید و جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس ضروری است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید خاطرات و حقایق دوران انقلاب، دفاع مقدس، اسارت و حتی پس از آن برای جوانان تشریح شود.
گفتنی است، دیدار صمیمی و آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران قشم با حضور دکتر افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با جمعی از جانبازان و ایثارگران جزیره با حضور محمدباقر سعادت، عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم، عطا ناوکی، مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان و نرگس بحرینی، رییس اداره بنیاد شهید شهرستان قشم به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز برگزار شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو