تقدیر سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از رییس و نمایندگان مجلس به دلیل موافقت با حذف مالیات بر ارزش افزوده

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63637
ساعت 12:57 سه شنبه 17 اسفند 1400
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل موافقت با حذف مصوبه کمیسیون تلفیق با موضوع مالیات بر ارزش افزوده از سرمایه گذاران ومصرف کنندگان مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در قشم برگزار شد، با تقدیر از این اقدام شایسته، بیان داشت: این اقدام شایسته نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی موجب تقویت روحیه امید فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و بازگرداندن آرامش به فضای  روانی جامعه تولید کنندگان مناطق آزاد تجاری و خصوصا منطقه آزاد قشم شده است.
فتح الهی اظهار داشت: نگاه مثبت نمایندگان محترم مجلس، وظیفه ما را در شرایط سخت اقتصادی حال حاضر، سنگین تر نموده و امیدواریم  با ادامه این همراهی و همکاری از سوی نمایندگان مجلس، در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت، مصمم تر از گذشته اقدام کنیم.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: لازم می دانم به نمایندگی از فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم، مراتب قدردانی خود را از این اقدام حمایتی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ابراز کرده و خواستار عزمی جزم برای ایجاد تحولی بزرگ در نظام اقتصادی کشور با همکاری فعالان اقتصادی سرمایه گذار در مناطق آزاد کشور باشم.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو