افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای بومی در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63532
ساعت 15:53 دوشنبه 2 اسفند 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای بومی به همت شرکت « مهد هنر اکسین اروند» در محل موزه تاریخی آبادان، خبر داد.

به گزارش فرینا؛ قدرت اله طمیمیان شامگاه روز گذشته با حضور در نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای بومی، ضمن تقدیر از بخش خصوصی جهت برگزاری این رویداد فرهنگی، اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام نوروز و سال جدید، نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان و هنرمندان صنایع دستی با هدف رونق و توسعه این صنعت و هنر ارزشمند از یکم تا دهم اسفند ماه به استقبال بهار می رود.

طمیمیان با تأکید براینکه با  حمایت از کارآفرینان و ایجاد انگیزه در هنرمندان جهت توسعه مشاغل خانگی، اروند می‌تواند در حوزه صنایع دستی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد، افزود: با وجود همه گیری ویروس کرونا طی سه سال اخیر و کمرنگ شدن برنامه هایی از این دست، خوشبختانه در سال جدید شاهد رونق مجدد و احیای دوباره نمایشگاه های صنایع دستی؛ خصوصا توسط بانوان پرتلاش در بخش خصوصی بودیم.


وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده توسط شرکت « مهد هنر اکسین اروند» از امروز تا پایان نمایشگاه، هر روز  یک رویداد و برنامه ویژه نیز در کنار نمایشگاه برای شهروندان و علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح برنامه های جانبی نمایشگاه، خاطرنشان کرد: ورکشاپ آشنایی کودکان و نوجوانان با صنایع دستی ایرانی، اجرای نمایش خیابانی، اجرای موسیقی محلی و جشنواره هفت سین بخشی از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده در کنار این نمایشگاه است که هر روز یکی از آنها به اجرا در می آید.

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای بومی اروند 1 تا 10 اسفند ماه هر روز از ساعت 17 الی 22 در محل موزه تاریخی آبادان واقع در لین 15 احمدآباد برای علاقه مندان دایر است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو