دیدار مشاور امور بانوان دبیر خانه شورایعالی با اعضای هیأت مدیره و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63448
ساعت 15:03 دوشنبه 18 بهمن 1400
مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، گفت: در تشکیل شورای نخبگانی مناطق آزاد تلاش داریم ظرفیت ها را به این شورا تزریق کنیم و بار مالی تازه ای ایجاد نکنیم.

به گزارش فرینا، سیده الهام موسوی افزود: هدف اصلی از تشکیل این شورا و کارگروه های تخصصی پیگیری های هدفمند مشکلات بانوان منطقه آزاد اروند و استفاده از ظرفیت ها است.

 خانی عضو هیأت مدیره و معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه کلیدی ترین وظیفه زن تربیت جامعه است، اظهار داشت: با اخذ مجوز جذب اعتبارات بیشتر برای هزینه های فرهنگی در راستای توانمندسازی زنان و خانواده در بخش های کارآفرینی و...؛ مردم این حمایت ها را به شکل عملیاتی لمس خواهند کرد.

محمد دلفی عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند، ادامه داد: در نظر داریم با دعوت از سرمایه گذاران به منطقه، توسعه مشاغل خانگی و زودبازده را در راستای کمک حداقلی به خانواده های کم تر برخوردار و زنان سرپرست خانوار در دستور کار این سازمان، قرار دهیم.

قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز با ارائه گزارشی از وضعیت اجتماعی و مباحث فرهنگی، تصریح کرد: منطقه آزاد اروند با بالاترین جمعیت در بین مناطق آزاد جهت انجام مسئولیت های اجتماعی خویش نیاز به تخصیص بودجه فرهنگی بیشتری نسبت به دیگر مناطق آزاد کشور دارد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو